Tom Cato er en Norsk varmblodstraver født 2004 som har gått løp. Tom Cato er en snill og grei gutt som gjør alt han blir bedt om. Han er øvelsessterk i skritt og trav, men galoppen hans må jobbes mer med. Han har ett stort hjerte for sprang og kommer ofte først over målstreken i klubbstevnene.

Quintano er en Dansk varmblods født i 2009, som går fint i dressur, og på de mer øvede sprangtimene. Er en nysgjerrig, glad og hyggelig hest å holde på med.

Nelly er en stor ponni (Kat I)  født 1999 og stallens lille prinsesse. Nelly har startet opp til LA på klubbstevne og kommet på 1.plass. Hun har deltok  i FERD rideskolecup i 2018 og vant dressurdelen av konkurransen. Hun hopper også opp til 90 cm bane på stevner. Nelly kan ris av alle.

Savanna er en dansk sportshest født i 2008. Hun er ei velutdannet frøken som har startet LA dressur og 1 meter i sprang. Hun er en veldig søt hest - som har mye energi, er snill, stødig og positiv. Hun er kosete på boksen, stødig på tur - og veldig glad i mat :-)

Caprino er en mellomstor ponni (Kat II) født 1998 som brukes på alle timer. Han går de fleste øvelsene opp til LA nivå. Caprino trives veldig godt med å hoppe. Caprino har også vært med på FERD Rideskole Cup to år på rad. Han er en skøyer som har mange beundrere blant elevene og tidligere ryttere.

Bender er en liten ponni (kat III) født 2002 som kom til Dikemark vinteren 2019. Snill barneponni. Bender var hovedrolleinnehaver i Dikekrimmen 2020 som kan sees på klubbens Facebookside og Instragramkonto.

Micado er en Dansk varmblods født 2005 som gått LB dressur og hopper mindre klasser i sprang. Micado er en trivelig hest å holde på med og glad i dressur og tur.

Melody er ei irsk sportshest født i 2012, som er en kosete og hyggelig hoppe. Trives både i sprang og dressur, og brukes mest på de litt mer øvede nivåene.

Splash er en liten Irsk ponni (kat III),  født i 2013 som koser seg med de minste elevene i rideskolen. Han kom våren 2021.

Chloé har vært konkurranseponni i sprang, men ble lei av det og synes det er mye triveligere å få jobbe i rideskolen. Her er hun et friskt innslag på både dressur og sprang. En favoritt for både nybegynnere og øvede ryttere.

Noddy ble kjøpt for penger tjent gjennom dorullsalg og støtte fra aksjonen "Toppen støtter bredden" i regi av Dressur så klart under koronakrisen våren 2020. Noddy trives godt i både sprang og dressur og brukes på alle nivåer.

Nuttys Touch er en stor irsk hest som gir en veldig god ridefølelse. Han kom til rideskolen i desember 2020 og trives godt.

Ynde er en frieserhoppe født i 2007, med stort hjerte for rytteren sin. Hun liker å jobbe i dressur og er blitt ganske flink i sprang også.

My Way kom til Dikemark i 2022. Hun er en 7 år gammel Irsk Connemara ponni (kat I). Hun er under opplæring og ris hovedsakelig på de mer øvede timene. Dette er en veldig kosete pony på boks som kommer til å bli en stor favoritt i rideskolen etterhvert.

Dam er en portugisisk sportshest født i 2008. Hun er opprinnelig fra Portugal, og er en kjempesøt og kosete hest som viser stor samarbeidsvilje i både dressur og sprang.