Viktig informasjon om klubbmesterskapet 2020

Postet av Celia Lainé den 27. Okt 2020

I forbindelse med helgens stevne (31.10-1.11) finner du her litt viktig informasjon, som det er viktig at du gjør deg kjent med som deltaker og/eller ledsager (innen fredag 30.10)

Med mindre myndighetene eller Idrettsforbundet/Rytterforbundet kommer med nye retningslinjer eller restriksjoner for gjennomføring av stevner vil vi gjennomføre klubbmesterskapet 31.10-1.11, med følgende tiltak:
-    Stevnet er ikke åpent for publikum.
-    Max. 1 ledsager pr. rytter; Med ledsager mener vi 1 forelder/foresatt, men ikke venn/venninne.
-    Husk 1 meters-regelen under hele arrangementet.
-    Ledsagere vil kun ha tilgang til ridehuset, dvs. ikke opphold stall, hvor de kan se sitt barn delta på stevnet. Hold minimum 1 meter avstand til hverandre.
-    Tilskuere bes forlate anlegget så snart klassen til deltakeren er gjennomført.
-    Personer som har koronasymptomer, luftveisinfeksjoner, andre symptomer, eller sitter i karantene kan ikke delta på arrangementet.
-    Deltakerliste må fylles ut med navn og telefonnr. til rytter og ledsager.
-    Startavgift bes innbetalt på forhånd. Priser er: •    Kr. 120,- for leie av skolehest. •    Kr. 130,- pr. klassestart.
•    For start i mesterskapet er det kr. 50,- i tillegg.
Dette gjelder både dressur og sprang.
-    Kvittering for betalt startavgift sammen med informasjon om deltakelse (rytter, hest, klasse(r) og eventuelt om det er klubbmesterskap) bes sendt på mail til info@dikemarkrideskole.no innen fredag 30. oktober kl. 12.00.
Dette for å redusere trafikk/besøk i sekreteriatet. Betaling Vippses til: 13361.
Dersom startavgift ikke er innbetalt innen stevnestart kan rytter bli nektet start.
-    Sekreteriatet vil bli plassert i inngangen til 2.etg.
-    Vi tillater de ryttere som har meldt seg på i 2 klasser å starte disse, så sant logistikken rundt hester og kapasitet tillater dette.
-    Kaféen vil være åpen med følgende restriksjoner;
•    Max. 3 kunder i kaféen samtidig.
•    Det er ikke tillatt å sitte i kaféen.