Wright Trafikkskole Asker gir rabatt til klubbens medlemmer og kickback til klubben!

Postet av Dikemark Rideklubb den 21. Mai 2019

Wright Trafikkskole Asker ny samarbeidspartner!

Vi ønsker Wright Trafikkskole Asker velkommen som ny samarbeidspartner til Dikemark Rideklubb. Vi har inngått en rabattavtale på kjøreopplæring for klasse BE og B96. I tillegg til at hver enkelt elev får 10 % rabatt på gjeldende pakkepris kr. 7.400,- (for BE), vil klubben også få en hyggelig kickback.

Prisen for klubbmedlemmer (for BE) blir da kr. 6.660,-

Pakkepris for B96 er kr. 5.100,-, og vil med 10 % rabatt bli kr. 4.590,-

De i klubben som ønsker å benytte seg av denne gode avtalen må gå inn påwww.wright.no og

registrere seg med følgende info under ny elev:

Velg trafikkskole: Asker og Bærum.

Førerkortklasse: BE eller B96.

Trafikklærer: Bare velg en av de som står der. Dette justerer/endrer de på kontoret når de setter opp timer for eleven.

Navn & Mobilnummer: Registrer dine personalia (kun fødselsdato, ikke personnummer).

Adresse: Registrer din adresse.

Etter man trykker registrer, mottar man en SMS med passord. Man logger inn med mobilnr. og passordet. Når man har logget inn velger man den pakken man ønsker (BE eller B96).

For å få avtalt rabatt MÅ man huske å legge inn wright-koden:dik10wri. Man ser at prisen nå endrer seg iht. avtalt rabatt. Etter dette betaler man for det man har bestilt. Man er deretter ferdig registrert og klar for å motta forslag til kjøretimer. Hver enkelt blir kontaktet for å sette opp en plan.

Avtalen kan justeres etter hvert som eventuelle andre behov dukker, deriblant vanlig førerkort. Da tar vi kontakt med Wright for å inkludere dette i avtalen. Det vil bli gitt en rabatt (kan avvike fra 10%) og klubben vil få en kick-back. Send mail til Bjørn Fagerli påbjoern.fagerli@gmail.com, så avklarer vi hver enkelt sitt behov med Wright før man registrerer seg for å sikre at man får en rabatt. Rabatten vil kunne variere noe i forhold til hva man bestiller.